איך בוחרים ריהוט לחדר השינה?

כמעט שליש מזמן החיים שלנו אנחנו מבלים בשינה, וזו הסיבה שבגללה חשוב המראה של החדר בו אנו ישנים, חשובה האווירה בו וגם בחירת הרהיטים שימלאו אותו. הכנו עבורכם מדריך לבחירת הריהוט המתאים ביותר עבור חדר השינה שלכם. ישנם שבעה צעדים שיעזרו לכם להחליט איזה סוג של ריהוט יקיף אתכם בזמן שאתם חולמים

 

צעד ראשון: הגודל כן קובע

המגבלה הראשונה שמחייבת תשומת לב, בבחירת ריהוט לחדר השינה, היא גודל החדר. בדרך כלל גודל החדר הוא נתון ואת הריהוט צריך להתאים אליו. כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום העיצוב כדי לוודא שהריהוט שנבחר מאפשר גם חללים פנויים לנוחות ולתנועה בחדר השינה.

 

צעד שני: התקציב

האפשרויות בתחום הריהוט הן כמעט אין סופיות וגם המחירים מגוונים מאוד – מי שנדרש להצטמצם יוכל לבחור באפשרויות פשוטות וזולות יותר, מי שיכול להרשות לעצמו יוכל לבחור את המיטה שמתאימה לו בדיוק אצל אלינה מיטות ולהתחדש בריהוט מותאם. חשוב להגדיר מסגרת תקציב לפני תחילת חיפוש הרהיטים, כדי לא לבזבז זמן בחיפושים לא רלוונטיים.

 

צעד שלישי: סגנון אישי

חדר השינה צריך להשרות אווירה נעימה ורכה שמאפשרת לוותר על השליטה ולשקוע בשינה איכותית, אבל תחושת רוגע אומרת דברים שונים לאנשים שונים – יש מי שייבחר בטפט בדוגמת יער וברהיטי עץ כדי לייצר תחושה נעימה ויש מי שיעדיף קירות לבנים וריהוט מינימלי.

 

צעד רביעי: המיטה

המיטה היא בדרך כלל הרהיט הגדול ביותר שמצוי בחדר השינה ולכן חשוב לבחור אותה בשלב ראשוני של בחירת הריהוט. גודל המיטה, גובהה והעיצוב שלה ישפיעו על הכיוון העיצובי והסגנוני של החדר. אם בוחרים למשל במיטה יהודית, חשוב ששאר הריהוט לא יפריע להפרדה ולהצמדה של המיטות.

 

צעד חמישי: אחסון

חדר השינה הוא חדר שמחזיק בתוכו הרבה מאוד חפצים אישיים וחפצי בית וחשוב לדאוג לאחסון מספק ונוח, כדי למנוע במידת האפשר בלגן ולאפשר לכל חפץ למצוא את מקומו הנכון. חשוב לזכור שחדר השינה אנחנו מאחסנים בגדים, מצעים, כריות ועוד.

 

צעד שישי: תאורה

בחירת סוג התאורה המתאים לחדר השינה שלכם קשורה מאוד לרהיטים שבחרתם. מראה שדורשת תאורה ישירה, לדוגמה או ארון גדול שדורש תאורה פנימית. בנוסף, חשוב לאפשר רמות שונות של תאורה בחדר כדי לאפשר גם תאורה חלקית במידת הצורך, כמו מנורת רצפה או דימר עבור תאורת התקרה.

 

צעד שביעי: מלבישים את החדר

זה הזמן להכניס את האישיות שלכם לחדר – שטיח רך, וילונות, פרטי אומנות אהובים, צמחים ופריטים נוספים שיהפכו את חדר השינה למקום המושלם לשינה איכותית עבורכם. אם יש צורך, ישנם בעלי מקצוע שעוסקים באופן ספציפי ב"הלבשת חדרים" ויוכלו לסייע לכם בעיצוב הסופי של החדר המרוהט.

 

לסיכום

שינה איכותית בלילה היא נכס חשוב מאוד עבור בריאות הגוף ועבור המצב הנפשי. כדי לאפשר שינה טובה, חשוב ליצור חדר שינה שמעורר רוגע, ביטחון ונועם, ועכשיו אתם גם יודעים איך להשיג את המטרה.

להיחשב כ

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו