מחפשים שירותי הובלה, אחסנה ומנוף? הכירו את חברת י.א. גואטה!

החיפוש אחר ספקים שמעניקים שירותי הובלה, אחסנה ומנוף עשוי להיות מייגע. שכן, הדבר מצריך בירור אודות טיבה של כל חברה בנפרד וקבלת מידע אודות לוח הזמנים שלה. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את החברה שתספק עבורכם את 3 השירותים הדרושים, כדי שתוכלו לבצע את ההעברה והאחסנה על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שיקל עליכם במעבר הבא.

 

תכירו את החברה שמחזיקה במספר כובעים

חברת י.א גואטה תעניק לכם שירות מקיף, זאת בניגוד לשאר חברות ההובלה, האחסנה והמנופים. בחרנו להתעכב לרגע על מגוון השירותים שיינתנו לכם מצד החברה, במידה ותפנו לנציגיה:

  • שירותי מנוף זרוע
  • הובלה ושינוע
  • גרירה וחילוץ
  • הובלת מבנים ניידים
  • השכרה ומכירה של מבנים ניידים
  • אחסנה במכולות\ בשטח פתוח
  • אחסון של תכולת דירה ועוד

 

בשורות הבאות נציג בהרחבה של 3 השירותים הנפוצים ביותר שניתנים על ידי החברה, כדי שתוכלו להכיר בהם מקרוב ולהסתייע בהם בעת הצורך.

לחפש ספקים

 

שירותי הובלה

אנשים פרטיים ובעלי עסקים (קטנים וגדולים) יכולים להסתייע בשירותיה המקצועיים של קבוצת י.א. גואטה, מכיוון שזו זמינה לביצוע הובלות ממגוון סוגים בכל רחבי הארץ. נציין שמדובר בהובלות של כלי רכב, הובלות משטחים ואף הובלות של מכונות לצרכי תעשייה. שימו לב, אתם לא צריכים לשבור את הראש בחיפוש אחר סוג הרכב המתאים להובלה, משום שנציגי החברה יעשו זאת עבורכם בקלות ובמקצועיות.

 

שירותי אחסנה

החברה משכירה מחסנים לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים שזקוקים למקום אחסון לתקופה קצרה או רחוקה. שירותים אלה כוללים מגוון רחב של אפשרויות אחסון, כך שכל אחד יכול למצוא את פתרון האחסנה המושלם עבורו. נציין שחלק מלקוחות החברה הם אנשים פרטיים שצריכים לאחסן את תכולת הדירה שלהם בעקבות נסיעה ממושכת לחו"ל או בעקבות שיפוץ הבית. בעוד חלק מהלקוחות העסקיים מסתייעים בשירותי האחסנה של החברה הם יבואנים ובעלי משרדים.

שירותי מנוף זרוע

 

שירותי מנוף

חברת י.א גואטה תספק לכם שירותי מנוף שמתאימים למגוון רחב של מצבים בפריסה כלל ארצית. מדובר לצורך הדוגמא בהעברה של חומרי בנייה, העברת ציוד לתעשייה, הנפת מבנים ניידים ועוד. חשוב לציין שניתן להזמין את המנוף המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לצורך. שכן, החברה מחזיקה במנופים באורכים משתנים (החל מ – 16 מטר ועד 65 מטר).

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם את חברת י.א גואטה שתעניק לכם שירות מקצועי ומתקדם בכל הנוגע להעברות, אחסנה ומנוף. בשלב זה ברור לכם שתפנו לחברה זו בעת הצורך, כדי שהיא תסגור לכם את כל הפינות בפעם אחת. נזמין אתכם להעביר את המידע החיוני הלאה ולהעלות את המודעות לחברה זו שמספקת את השירותים הטובים ביותר בתחום.

להכשיר צוות מקצועי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו