עושים יום הולדת בגינה? כך תשדרגו את האירוע

אם יש לכם גינה בבית שמאפשרת לכם לקיים בה אירוע יום הולדת – זכיתם! תמיד כיף לעשות מסיבה בחוץ, כי הגינה מייצרת המון אופציות שלא קיימות בחללים מסוגים שונים. אבל איך לעשות את המסיבה הזאת הכי כיפית שאפשר ואיך לשדרג את האירוע? ריכזנו לכם כמה רעיונות שכדאי לכם להציץ עליהם.

 

יצירת אווירה

דרך טובה לשדרג את האירוע היא להפוך את הגינה שלכם לחצר קסומה ומיוחדת. אפשר לתלות בין העצים גרילנדות קטנות מנצנצות שייצרו אווירה מזמינה וחמימה. אפשר למקם על הדשא כריות, פופים וכדומה, כך שהם יהפכו למקומות ישיבה נעימים שכל הילדים ירצו לתפוס. על השולחנות שתציבו הוסיפו פרחים ואלמנטים נוספים מהטבע שיתמזגו עם הגינה ויהפכו גם את פינת האוכל לקסומה ונעימה. גם המוזיקה חשובה- בחרו מוזיקה שמתאימה לאווירה שיצרתם בגינה, אבל אל תגבירו את הווליום יותר מדי- שלא תרגיזו את השכנים…

טאץ' אישי

 

אטרקציות ובידור שמתאימות לגינה

מסיבת יום ההולדת שלכם בגינה יכולה להיות הרבה יותר מהנה אם תוסיפו אטרקציות שירתקו וישמחו אתכם ואת האורחים שלכם. קוסמים לכל אירוע יכולים לקיים מופע מהמם באוויר הפתוח. כך גם ליצנים, מוזיקאים ואמני חושים. עם האטרקציה הנכונה הגינה שלכם תהפוך לבמה לפסטיבל יום ההולדת השנתי!

 

אוכל וחטיפים בגינה

חגיגה בגינה לא תהיה שלמה בלי אוכל. בגלל שאנחנו בחוץ, אפשר ללכת על קונספט מקורי יותר מהחטיפים והפיצה הרגילים. חתכו סלטים שילדים אוהבים, הוסיפו מגשי פירות כיפיים, אגוזים לנשנש, שיפודי ירקות ועוד. אפשר להגיש כמשקה קל לימונדה או מיץ תפוזים סחוטים שיהיו גם בריאים וגם מרעננים. דבר זה יהפוך את מסיבת יום ההולדת לשונה ממה שילדים רגילים אליו.

 

פעילויות חוץ

מעבר לאטרקציה המרכזית ולאוכל שתגישו, אפשר לבדר את האורחים עם פעילויות חוץ שונות. אם זה משחקי חצר שכוללים משחקי כדור או פיניאטה שאפשר לשבור כדי לקבל סוכריות, או חומרי יצירה לקישוט הגינה, או אפילו משחק חפש את המטמון נושא פרסים- אפשר למצוא המון פעילויות שישתמשו במה שיש לגינה שלכם להציע.

 

בריכה לימי הקיץ

מקיימים יום הולדת בגינה בימי הקיץ החמים? אפשר לשדרג את המסיבה עם בריכה מתנפחת! גם אם אין לכם המון מקום, עדיין בריכת גומי קטנה תעשה את העבודה. הוסיפו פנימה ברווזים, תנו לילדים קצת אקדחי מים- וסגרתם לעצמכם אירוע לפנים. אפשר להפוך את הבריכה גם לקונספט המסיבה כולה – להביא מטריות קטנות לשים בכוסות, משקפי שמש מוגזמים כאביזרים ועוד!

 

לסיכום

אירוח מסיבת יום הולדת בגינה יכול להיות כיפי מאוד, ואפשר גם לשדרג זאת עם שלל רעיונות שונים. עם דגש על יצירת האווירה, בחירה של האטרקציות והפעילויות הנכונות ובניית תפריט מושלם עבור האירוע- המסיבה הזו לגמרי תהיה מסיבת השנה.

לבחור אטרקציה כיפית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו