הסוף לארגזי החול: הכירו את השירותים האוטומטיים לחתולים

כמעט לכל חיה שמגדלים בבית יש סימן היכר בדמות חפץ פיזי כלשהו. אם לכלב יש את עצמות הלעיסה המזוהות עימו כל כך, לחתול יש את ארגז החול. חתולים עוברים אילוף כדי לעשות את הצרכים שלהם בארגז החול. ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות הביאה לעולם פתרון חדש וחכם בדמות שירותים אוטומטיים לחתולים, שמחליפים בצורה יעילה את ארגזי החול הישנים. הנה מה שצריך לדעת עליהם.

 

נטל ארגז החול

אם אימצתם או קניתם חתול בתור חית מחמד, ככל הנראה שבפעם הראשונה מאז קבלת החתול אל המשפחה שלכם הלכתם אל חנות חיות ויצאתם משם עם ציוד ואביזרים לצורך גידולו. אחד מהאביזרים האלו הוא ארגז חול לחתול. לארגז החול יש תפקיד משמעותי – הוא המקום בו אמור החתול לעשות את צרכיו, בצורה שתפריע כמה שפחות לדיירי הבית.

למרות המטרה החשובה והרצויה של ארגז החול, הוא מהווה במקרים מסוימים נטל. הריח שעולה ממנו לא טוב, לכן צריך למקם אותו במקום ייעודי לאחר מחשבה. בנוסף, יש צורך בהחלפת החול, פעולה שאינה חביבה במיוחד. נוצרת כאן בעייתיות, כי מצד אחד מדובר במקום הכרחי לחתול, אך מצד שני ארגז החול יוצר נטל.

שירותים אוטומטיים לחתול

ההתקדמות של הטכנולוגיה הביאה לפתרון חדשני ויעיל, שמחליף את ארגז החול ומשנה את כללי המשחק. שירותים אוטומטיים לחתול הם שירותים לכל דבר ועניין. הם מחוברים לביוב לאחר התקנה, כך שהצרכים של החתול מועברים בצורה אוטומטית אל הביוב, מבלי שתידרשו לפנות אותם.

שירותים כאלו יכולים להתאים לכל חתול שמסוגל לעבור אילוף ביתי. כמו שחתול בהתחלה לא רגיל לעשות את הצרכים שלו בארגז החול, כך גם עם השירותים החדשים הללו, אך אילוף מראש של החתול ירגיל אותו לעשות את צרכיו גם בשירותים האוטומטיים בסופו של דבר.

 

כיצד זה עובד?

כפי שכבר ציינו, השירותים מחוברים לביוב והדחת הצרכים נעשית בצורה אוטומטית. בנוסף, יש לציין שבשירותים אלו יש גרגירים רב פעמים, שאמורים לדמות את גרגירי החול שמצויים בארגז החול. במהלך הדחת הצרכים מתבצעת שטיפה עם סבון. השירותים יודעים לעבוד בצורה אוטומטית מחיישנים שהותקנו בהם.

שירותים לחתולים

משתלם לטווח הרחוק

שירותים אוטומטיים לחתולים יכולים להרתיע אנשים רבים, שרגילים לארגז החול המסורתי אך גם חוששים מהמחיר הגבוה. למרות זאת, המחיר הגבוה של שירותים אוטומטיים לחתולים משתלם לטווח הרחוק. המכשיר כמעט ולא מצריך תחזוקה, עקב הגרגירים הרב פעמיים שלו, ויכול לעבוד במשך שנים עקב עמידות גבוהה שלו.

 

סיכום

אם יש ברשותכם ארגז חול בשביל החתול שלכם ואתם סובלים מהחסרונות שיש לו, הפתרון כבר קיים. עם שירותים אוטומטיים לחתולים תוכלו גם אתם להתקדם בכל מה שקשור אל הטיפול השוטף בחתול שלכם, מבלי שתצטרכו לסבול מריחות רעים או מהחלפת חול תכופה.

שירותים לחתולים

 

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו