מה השימוש שעושים בבדים

כתבה מסקרנת שהוצגה לפני כמה ימים במהדורת חדשות מרכזית, גרמה לנו להתעניין בכל הנוגע לבדים שונים והשימושים שלהם. לאחר ששוחחנו עם מכרים שצפו בכתבה זו, הבנו שאנחנו לא לבד והחלטנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל האינפורמציה המרתקת שאספנו בהקשר זה.

 

הכותנה ושימושיה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על שימושים בבדים שונים מבלי להציג את בד הכותנה שנחשב לנפוץ ביותר. את בד זה אנחנו מכירים מקרוב. שכן, אנו שומעים עליו לא מעט ורואים את הנוכחות שלו בכל מיני בגדים שאנו לובשים ביום יום. בד זה הוא בעצם סיב טבעי שגדל בסמוך לזרעי הכותנה. נהוג להשתמש בו לתפירה של בגדי קיץ, בגלל שהוא אוורירי ונעים למגע עם הגוף. הנה דוגמאות לכמה סוגי בגדים שנתפרים בדרך כלל מבד הכותנה:

  • חולצות
  • גופיות
  • שמלות
  • חצאיות

הכותנה ושימושיה

הפוליאסטר ושימושיו

בד הפוליאסטר הוא בעצם סיב סינטטי (כלומר, אין מדובר פה בחלק מצמח שגדל על האדמה). פוליאסטר נחשב לבד נפוץ מאוד באזורים רבים בעולם והוא מהווה בסיס לכל מיני בגדים. חשוב לציין כי לא נעשה בו שימוש אך ורק לצרכי ביגוד, אלא גם לתפירה של ווילונות, סוגים שונים של מצעים ועוד.

את הבד הזה ועוד בדים אחרים תוכלו למצוא באתרים ייעודיים. אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר מומלץ, שיאפשר לכם להכיר בבדים האיכותיים ביותר. לאתר של ארוטקס היכנסו עכשיו ותגלו מה הם הבדים האיכותיים ביותר שישמרו לטווח רחוק.

 

בד האורגנזה ושימושיו

יכול להיות ששמעתם על בד שנקרא "וואל". אם כך, כדאי שתדעו שבד האורגנזה דומה לו מאוד. שכן, הוא היה ארוג במקור לרוב מסיבי המשי. כיום משתמשים בבד מסוג זה לתפירה של ווילונות יוקרתיים ולשמלות ערב מרשימות. מדובר בבד ייחודי, בגלל שיש לו ברק טבעי שלא ניתן למצוא במרבית הבדים ה"פשוטים" שיש כיום בשוק.

בד האורגנזה ושימושיו

כך תבחרו בבד המתאים לצורך שלכם

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי כדי להכיר בבדים השונים והשימושים שלהם, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לצורך שלכם. אם כך, כדאי שתדעו שעליכם ליצור קשר עם חברת בדים מומלצת שתסייע לכם בבחירה. לאחר שתפנו אליה, תצטרכו להציג בפניה את הצורך שלכם, למשל:

  • בד לתפירה של מצעים
  • בד לתפירה של ווילונות יוקרתיים
  • בד לתפירה של שמלה יום יומית ועוד

לאחר שתסבירו באופן מעמיק את הצורך שלכם, תוכלו לקבל הצעות למספר בדים אופציונליים שיתאימו לכם כמו כפפה ליד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השימוש שניתן לעשות בבדים מסוגים שונים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את הבד המתאים ולהשתמש בו בהתאם. נאחל לכם שתמיד תדעו לקרוא מידע חיוני ברשת לפני שתבצעו בחירות חשובות.

השימוש בבדים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו