ממה עשוי אוכל של חתולים?

מי שמגדל בעל חיים בביתו, מוצא את עצמו לא פעם בוחן באופן מעמיק את האוכל שהוא מעניק לו. שכן, יש מי שמגלים שבמזון של בעל החיים שלהם, יש רכיבים שעשויים לגרום לאלרגיה קשה לבעל החיים עצמו או לבעלים. לקראת יום המודעות לצליאק הבין – לאומי, יצאנו לבדוק מה הם הרכיבים שקיימים במזונות השונים של בעלי חיים. הפעם, בחרנו להתמקד באוכל לחתולים. אתם מוזמנים להצטרף ולגלות את הרכיבים, מי יודע? אולי תגלו שיש שם רכיבים שאתם רגישים אליהם.

 

הרכיב ה – 1 שקיים באוכל של חתולים: שמרים

אנו מכירים מקרוב את השמרים. שכן, הם קיימים בכל מיני מזונות ומשקאות שאנו צורכים על בסיס יום יומי. השמרים מוכרים לרבים מאתנו כיצורים חד תאיים שעובדים עבורנו כבר אלפי שנים. שכן, הן הופכים חיטה לבירה ולעיתים גם הופכים את הקמח הפשוט ללחם והרשימה עוד ארוכה. עכשיו אתם יודעים שהשמרים לא נמצאים רק באוכל שלנו, בני האדם, בגלל שהם חיוניים גם לתפיחה של מזונם של החתולים.

מזון חתולים

הרכיב ה – 2 שקיים באוכל של חתולים:  קמח

אולי תופתעו לשמוע שיש דבר כזה שנקרא קמח עוף וקמח דגים. שני אלו נחשבים לרכיבים שימושיים ביותר עבור כל חתול. מי מכם שראו את הסדרה של החתול במגפיים שמוכר לנו מהסרט "שרק", יודעים שהוא ציין שוב ושוב כי יש לו רגישות לקמח מסוג זה. מדובר קמח שנראה ממש כמו אבקה. למען האמת, זה לא ממש קמח, אלא פשוט אבקה שעשויה משאריות איברים של חיות. אבקה זו מהווה מקור לחלבונים עבור החתולים שלכם. כך שמדובר ברכיב חיוני בכל מזון חתולים באשר הוא.

 

הרכיב ה – 3 שקיים באוכל של חתולים:  יוקה

אם ערכתם בעבר חיפוש מעמיק אודות האוכל של הכלבים והחתולים שלכם, כנראה שמעתם על השורש האפריקאי שנקרא יוקה וידוע לעיתים גם בכינוי קסאבה. מדובר בעצם בשורש שעשיר בפחמימות. מיליוני איש באפריקה ניזונים ממנו באופן קבוע ויש מי שמכינים ממנו פודינג שנקרא "טפיוקה". ראוי לציין כי מטרתו של רכיב זה היא להפחית את הריח הרע בארגז הצרכים של החתול שלכם. פשוט בגלל שהוא קל לעיכול ומאפשר לחתול לעשות את צרכיו בקלות וללא ריח רע.

מזון חתולים

שמרו על החתולים שלכם – תעניקו להם אוכל איכותי בלבד

עכשיו אתם יודעים מה הם הרכיבים שמהם מכינים אוכל לחתולים. כך שנותר לכם רק לבדוק מעתה ואילך כי אתם רוכשים אוכל שמכיל את רכיבים אלו ולא אחרים. שכן, זה הרי ידוע שיש חברות שמוציאות למדפים אוכל לחתולים שכולל לא פעם רכיבים שעשויים להיות מורכבים לעיכול.

 

השורה התחתונה

אוכל לחתולים עשוי מרכיבים קבועים שנקבעו על ידי מומחים בתחום. מי שרוכשים אוכל לחתול שלהם צריכים להכיר ברכיבים אלו ולבחור את המזונות המתאימים ביותר עבורם. נאחל לכם שתדעו תמיד לבחור נכון ושיהיה לחתול שלכם לבריאות.

מזון חתולים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו