קיבלת צו מבנה מסוכן? כך תמשיך משם

בימים האחרונים אנו שומעים על עלייה משמעותית במספר המבנים שמקבלים צו מבנה מסוכן במרכז הארץ ובתל אביב בפרט. הדבר גורם לאנשים רבים מהאזור לתהות לגבי הנושא. כדי לאפשר להם לקבל את כל הפרטים באופן מרוכז, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את המידע החיוני על מבנים מסוכנים.

הפעם, נציג בפניכם את הדרך שתצטרכו לעבור לאחר שתקבלו צו מבנה מסוכן. הישאר אתנו ותצאו חכמים.

 

רגע, מה זה בכלל מבנה מסוכן?

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי שקראתם את 3 המדריכים הקודמים לו, כדי שתקראו בעיון את הפסקה הנוכחית. שכן, אנו נציג בפניכם כעת מה זה מבנה מסוכן. מדובר בעצם במבנה קיים שהתגלו בו כל מיני תוצאות חריגות שעשויות להיות מסוכנות עבור דיירי הבניין ומי שנמצאים בקרבתו. התוצאות הללו עשויות לבוא לידי ביטוי באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • סדקים גדולים בקירות המבנה
  • סדקים בעמודים שמחזיקים את הבניין
  • הופעתם של חלקים פנימיים שיוצאים מתוך מבנה הבניין

במידה וגיליתם את אחד או יותר מהסימנים הללו, אתם כנראה צריכים לבדוק אם הבניין שלכם נחשב למסוכן.

בונה בכל מקרה

קיבלתם צו מבנה מסוכן? – הנה מה שאתם צריכים לעשות בשלב ה – 1

קוראים יקרים, אם קיבלתם צו מבנה מסוכן, אתם צריכים לעשות כל שביכולתכם כדי לקבל בסופו של דבר הודעה על הסרת צו מסוכן החברה למבנים מסוכנים. שכן, אם המבנה שלכם נחשב למסוכן, עליכם לטפל בעניין בהקדם האפשרי. ברגע שקיבלתם את הצו, אתם צריכים לפנות אל כל הדיירים של הבניין (או בעלי הנכסים) ולומר להם את שאירע.

 

קיבלתם צו מבנה מסוכן? – הנה מה שאתם צריכים לעשות בשלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים להבין יחד עם שאר הדיירים מהי העלות הכספית שצפויה להיות לכם. שכן, יש צורך בטיפול הנושא אל מול אנשי מקצוע. ראוי לציין כי במקרים מסוימים אתם עשויים לגלות התנגדויות שיעלו מצד הדיירים האחרים. אם זה יקרה, עליכם לפנות אל האגודה לתרבות הדיור או לעורך דין מוסמך שייצג את מי שרוצים לקדם את הטיפול בנושא.

 

קיבלתם צו מבנה מסוכן? – הנה מה שאתם צריכים לעשות בשלב ה – 3

כולם מוכנים לקחת חלק בטיפול המבנה המסוכן? מצוין! זה השלב לפנות אל החברה למבנים מסוכנים. שכן, זו תשלח בעלי מקצוע שיטפלו בתקלה ויביא בסופו של דבר לחיזוק ושימור הבניין. שימו לב שאתם בוחרים בחברה מומלצת שיש לה חוות דעת חיוביות רבות מטעם גורמים אחרים שהסתייעו בה בעבר. שכן, מדובר בעניין חשוב שצריך להתמודד אתו באופן המקצועי ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה אתם צריכים לעשות אם קיבלתם צו מבנה מסוכן. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שעליכם רק ליישם בהצלחה.

צו בנייה מסוכן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו