רגע לפני הקיץ: כך תפטרו מהיתושים

לא משנה אם הם תופסים אתכם כשאתם יוצאים לגינה או למשמע זמזום טורדני בדיוק כשאתם מנסים להירדם – יתושים יכולים להוות מטרד של ממש ויתרה מכך, הם עלולים להוות סכנה תברואתית. הדברה היא הפתרון האפקטיבי ביותר, אבל לפני שאתם קוראים למדביר, יש כמה דברים פשוטים שתוכלו לעשות בעצמכם וישפרו את איכות חייכם במידה ניכרת. 

 

למה חשוב להיפטר מהיתושים?

גם אם אתם מסוג האנשים שלא מסוגלים לפגוע בזבוב ואת המקקים אתם משליכים החוצה בידיים חשופות, חשוב להבין שעם יתושים לא מדובר רק במטרד מגרד, אלא סכנה של ממש – יתושים עלולים להיות נשאים של מחלות שונות, אותן הם מעבירים לבני האדם באמצעות עקיצה תמימה. מכיוון שלא ניתן לדעת מי מהיתושים נושא מחלה ומי לא, מומלץ להיפטר מהם ויפה שעה אחת קודם.

יתושים

לפני שמדבירים… מה אפשר לעשות בעצמנו?

הידעתם? כל יתושה תטיל במהלך חייה אלפי ביצים, מה שאומר שההתרבות של המזיקים המעצבנים הללו מהירה למדי ולכן מומלץ לנקוט בפעולות מנע, עוד לפני ששומעים את הזמזום הטורדני:

  • כל מקור מים עומדים יכול להיות בית גידול עבורם – סלקו אותו. כן, אפילו פקק של בקבוק, או עציץ בלי ניקוז.

  • ודאו שאין צנרת או ברזים מטפטפים או נוזלים.

  • אם מדובר במקורות מים כמו שכשוכית, דליים, מזרקות וכד' שאינם בשימוש שוטף – יש לרוקן אותם ולחטא בסבון.

 

לא עזר? מחפשים פתרון קבוע יותר? קיראו למדביר

מדביר מקצועי מצוות המדבירים המנוסים של https://mezikis.co.il יסייע לכם להיפטר מהיתושים תוך שעות ספורות – מהבית, החצר ואפילו צמרות העצים, למשך 30-45 ימים. בזמן ההדברה מומלץ לצאת מהבית למשך 12 שעות, במיוחד אם בין הדיירים נמצאים פעוטות, נשים בהריון ובעלי חיים.

במקרה של הדברה בחצר, תוכלו להסתפק בסגירת הדלתות והחלונות למשך כ-6 שעות ואם ישנם בעלי חיים – למנוע מהם גישה לחצר למשך 12 שעות, כמו בריסוס ביתי. בנוסף, אם יש לכם בריכת נוי חשוב לכסות אותה ולוודא שחומרי ההדברה אינם פוגעים בדגים ולהימנע מהשקייה במשך 48 שעות לאחר ההדבר, על מנת שלא לפגוע ביעילות החומרים.

 

קראתם למדביר? דברים נוספים שחשוב לדעת

אומנם לא כל כך נעים לדבר על כסף אבל את הסכום לתשלום חובה לקבוע מראש, לוודא כי הוא כולל מע"מ ולבצע השוואה בין כמה הצעות מחיר. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק שיש למדביר רישיון בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה.

כמו כן, כדאי לדעת שאין אחריות על הדברת יתושים, אך אם תוך כמה ימים שמתם לב שהבעיה עדיין קיימת – קיראו למדביר שיחזור על עבודתו (ללא תשלום).

לסיכום, בין אם הם כבר הופיעו אצלכם או שעדיין לא – יש לכך פתרון קל ופשוט. סלקו מקורות מים עומדים וקיראו למדביר עוד היום והיפטרו מהם.

יתושים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו