דרכים לבחור ריהוט לגינה ביתית

הבית שלכם הוא המקום לו אתם שייכים, מרחב בו ניתן לבטא את עצמיכם ולהתנהג בטבעיות.

הבית צריך להיות מעוצב לפי הטעם האישי שלכם, ושכל פעם מחדש שתיכנסו אליו תתרגשו מהעיצוב שלו.

החלק הכי חשוב בבית הוא הגינה, אתם שואלים למה? כי הגינה היא המקום להרפות ולהירגע – בישיבה על הדשא, במנגל עם חברים ובכל פעילות באוויר

הפתוח.

גם הגינה צריכה להיות מעוצבת לפי טעמכם האישי ולפי הצרכים שלכם.

 

איך תעצבו את הגינה המושלמת ?

 

חשבו על תדירות השימוש בגינה

נסו להעריך כמה זמן תשהו בגינה. אם אתם טיפוסים שאוהבים לשבת בחוץ כדאי לכם להשקיע זמן וכסף בטיפוח הגינה ולרכוש פינות ישיבה מפנקות ונוחות. אבל אם אתם יודעים מראש שהגינה תשמש אתכם לעיתים רחוקות, אולי עדיף להשקיע יותר בחלל הפנימי של הבית ולקנות פינת ישיבה מינימלית.

 

איך אתם אוהבים לבלות בגינה

נסו להבין איזה ריהוט יתאים לרצונות שלכם – אם אתם אוהבים לארח כדאי לקנות פינות ישיבה רבות, אם אתם אוהבים לעשות ארוחות גדולות בחוץ כדאי לקנות שולחן גדול עם כסאות, אם אתם אוהבים לגדל צמחים כדאי להשקיע בטפטפות וצמחייה, אם אתם אוהבים להתפנק בשמש על מיטת שיזוף ולשחות  בבריכה כדאי לכם לשקול לבנות בריכה וכן הלאה.

 

מי הדיירים בבית

גיל הדיירים משפיע מאוד על אופי העיצוב – אם יש לכם ילדים כדאי להשקיע בפינות משחק שונו – טרמפולינה, דשא לכדורגל, בריכה ועוד. לעומת זאת, אם יש לכם בית בוגר יותר מומלץ להשקיע בפינות ישיבה ועיצוב מרגיע.

 

בחירת חומרים

החומרים העיקריים המשמשים בתחום של ריהוט גן הם עץ, פלסטיק דמוי ראטן ומתכת. הצעד הראשון בבחירת החומר ממנו ריהוט הגינה שלכם יהיה עשוי הוא בחינת הטעם האישי שלכם. אם אתם אוהבים מראה פשוט וכפרי מומלץ לבחור רהיטי עץ ולשלב איתם הרבה צמחייה. אם אתם אוהבים מראה מודרני תלכו על ראטן או מתכת. בכל חומר יש צורך לטפל מדי פעם – קחו זאת בחשבון. החומר הכי עמיד הוא הראטן, לכן אם אתם לא רוצים להתעסק עם ריהוט הגינה כדאי לכם לבחור ברהיטים מסוג זה. בנוסף, אם בחרתם ברהיטי עץ כדאי לבדוק באיזו מדינה הם יוצרו כיוון שאם הם יוצרו במדינה עם אקלים קר יותר מישראל הם עלולים להיות לא עמידים לחום.
מחפשים חנות עם רהיטים יפים ואיכותיים ? היכנסו לאתר של כיסא בגינה.

 

טיפ קטן שישמור על הרהיטים שלכם

1. להניח את הרהיטים בצל – הצל ישמור על הרהיטים שלכם מפני התיישנות.
2. לשמן – אם בחרתם רהיטי עץ חשוב לשמן אותם אחת לכמה חודשים.
3. כיסוי – מומלץ לרכוש כיסוי רהיטים איכותי. הזמן הכי חשוב להשתמש בו החורף – אם אתם לא רוצים להתעורר באביב ולראות את הרהיטים הרוסים.

 

שולחן וכיסאות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו