איזה ניקיון ניתן לעשות בחומרים טבעיים?

חומרי ניקוי עשויים להדיף לעיתים ריח שמעיד על סכנה, ובחלק מהמקרים אכן מדובר על חומרים שעלולים להיות רעילים במינונים מסוימים. אז באילו מהמקרים אפשר להשתמש בחומרים טבעיים?

 

מתי מומלץ לנקות באמצעות חומרים טבעיים?

ניקיון הבית הוא דבר חשוב לבריאות כל הסובבים אותו, ניתן לעשות אותו בעצמינו ובמידה ואנו רואים שהמשימה גדולה עלינו מידי, ניתן גם להזמין חברה חיצונית שתספק לנו צוות או איש ניקיון אחד הדרוש למשימה זו. אך לעיתים, על אף שאנו יודעים שלגור בבית לא נקי הוא מצב שלא מומלץ לבריאות, יש בנו גם חשש מחומרים מסוכנים שנפוצים בענף הניקיון.

מתי החשש הוא מוצדק? כאשר ישנם בני בית שאלרגיים לחומרים מסוימים, כאשר ישנם תינוקות זוחלים שעלולים ליצור מגע בין חומרי ניקיון לבין מערכת העיכול שלהם. קיימים עוד מצבים, אך חשוב לדעת שניקיון בעזרת חומרים טבעיים הוא אפשרי.

 

איך אפשר לנקות בחומרים טבעיים?

במידה ומדובר בניקיון ביתי, אפשר להיכנס לכל חנות טבע ולבחור את מוצרי הניקיון הנחשבים טבעיים. במידה ומזמינים חברת ניקיון כמו https://mbclean.co.il יש לדעת שהאופציה של שימוש בחומרים טבעיים קיימת ואפשר להשתמש בה, אך בעת הזמנת השירות יש ליידע את החברה כי זהו רצוננו, ניקיון באמצעות חומרים טבעיים.

 

איך אפשר לייצר חומרי ניקוי טבעיים ממוצרים שנמצאים בכל בית?

התשובה היא כן! תמיד אפשר ללכת ולקנות חומרי ניקיון טבעיים בחנויות הטבע המתמחות, אך עם קצת השקעה בחיפוש ברחבי הרשת, תגלו שאתם יכולים להכין בבית שלכם חומרי ניקוי מפרודוקטים שכבר נמצאים אצלכם בארון. לדוגמא – חומץ ולימון יכולים ביחד לנקות כתמים קשים מכיורים, ברזים ומשטחים באמבטיה. הרתחה ביחד עם מלח לימון יכולה להסיר אבנית בקלות מכל מיני מקומות וגם מהקומקום עצמו. אלו טיפים על קצה המזלג בלבד, ברשת קיימים עוד טיפים ושיטות רבות לניקיון ביתי באמצעות חומרים טבעיים.

 

מה היתרונות ומה החסרונות של ניקיון בחומרים טבעיים?

את היתרונות בניקיון בחומרים טבעיים כבר הזכרנו, מתאים לבית עם תינוקות, מתאים לבית בו גרים אלרגניים לחומרי ניקוי מסוימים. אך חשוב לדעת גם את החסרונות, ניקוי בחומרים טבעיים, באופן ביתי, יכול לעיתים להשיג לנו תוצאות פחות טובות. אם ישנם כתמים עקשניים הקשים להסרה, יתכן ונצטרך להשתמש בחומרים כימיים שיצליחו להתמודד עם המפגע המדובר. אך במרבית המקרים ניתן להשיג תוצאות מצוינות גם באמצעות חומרים טבעיים.

 

איך מחפשים חברת ניקיון מתאימה למשימה זו?

תמיד טוב להתחיל מהמלצות, מחברים, מבני משפחה ומשכנים המתגוררים באותו אזור. אך לא כל חברת ניקיון תוכל לתת את שירותיה במידה ואנו מחפשים שירותי ניקיון בחומרים טבעיים בלבד, לכן, חשוב מאד במעמד הזמנת השירות לדבר ולהבהיר כי זהו רצונכם, ניקיון בחומרים טבעיים, על מנת למנוע אי הבנות.

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו