מבחר שטיחים אונליין מעוצבים במחיר אטרקטיבי

במקום לשוטט בין חנות לחנות, לחפש חנייה ולעמוד בפקקים ניתן לרכוש שטיחים אונליין בכל מידה, צורה, טקסטורה וצבע במחירים אטרקטיביים ובמבחר מגוון וגדול – על כך במאמר הבא.

 

מדוע כדאי לרכוש שטיחים אונליין?

חיפוש שטיחים הוא עסק מורכב שדורש התבוננות מעמיקה בקטלוג של חנות שטיחים. בקטלוג מוצגים אינספור דגמים ולא תמיד השטיחים שדווקא נבחר זמינים בחנות. הרכישה המקוונת מסייעת לנו למצוא אתרים של חנויות שטיחים עם או בלי חנות פיזית שבהם ניתן להתרשם מהמבחר, להזמין את השטיח על פי מידות וצבעים ולקבל אותו במשלוח עד הבית מבלי לעמוד בתור ולעבור מחנות לחנות.

לא מדובר בחתול בשק מכיוון שלחנות המומלצת יש את האחריות לפרסם מפרט מלא של השטיח, מידות מדויקות, החומרים מהם הוא עשוי, הסוג והתחזוקה שלו. רשת סננס באשקלון למשל מציעה מגוון רחב של שטיחים לסלון ולחדרי השינה במחירים אטרקטיביים וברכישת אונליין מהירה.

 

מבחר השטיחים של הרשת

אחד מהמותגים הסולידיים של שטיחי סננס הוא הדגם choti המיוצר מחומרים כמו ויסקוזה, צמר או משי וזמין בגוונים חומים ובז'. מדובר על שטיחים מלבניים שניתן לעצב באמצעותם כל חלל בכל סגנון. למותג זה יש גם דגמים של שטיחים עגולים בצבע זהוב, אדום, לבן, ורוד, תכלת או צבעוני שמתאימים יותר לפינות קפה או לחדרי שינה.

מותג נוסף הוא netra  העשוי מחומרים דומים וגם הוא מוצע בגוונים שונים אך עזים יותר כמו ירוק, סגול, אדום וכד'. מבין הדגמים הדקורטיביים והסולידיים יותר ניתן למצוא את ה-solo שמעוצב בצורת עיגולים המחוברים זה לזה עם מרווחים שווים ביניהם. מדובר על שטיחים הדומים למפית מעוצבת שמשווה מראה יוקרתי לחלל. שטיחים דומים בצורה מלבנית תמצאו בסדרת הדגמים של echo natural.

 

שטיחים פרוותיים לחדר השינה

בקטלוג של הרשת ישנם גם שטיחי פרווה מקסימים המתאימים לפינת קפה בסלון או לחדר השינה ולכל סגנון עיצוב. היתרון שלהם הוא הרכות והחמימות שהם מעניקים לכפות הרגליים. מדובר על דגם הנקרא lovely beige שצורתו מעוגלת לסירוגין וניתן למצוא אותו בצבעים כמו אפור, לבן, קרם או בז', שחור וחום או בצבעים עזים כמו סגול, אדום ועוד. בדומה לדגם זה ה-mollis tekli הפרוותי זמין גם הוא באתר.

 

שטיחי אריחים – הדבר הבא!

הטרנד היותר מרשים של שטיחי הרשת הוא שטיחי אריחים בצורות, גדלים וצבעים שונים איתם ניתן לחפות את כל הרצפה בסלון או בחדר השינה ולקבל מראה מלבב הנראה כאילו החלפתם את כל הריצוף בבית. מהדגמים הבולטים ניתן למצוא את שטיחי האריחים של pivotal moment מקיר לקיר בעלי מתאר המפריד בין אריח לאריח ברמת גימור גבוהה ומדויקת. מדובר על שטיחים שמתאימים לבית, למשרד או למוסדות ציבוריים כמו ספריות וכד'. לסיכום, באתר ניתן למצוא דגמים מרהיבים נוספים.

שטיחים באינטרנט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו